Aktivnosti

Predavanja Ženske studije u Subotici 29.10.2022.

Edukativni visokoškolski obrazovni program:

"ŽENSKE STUDIJE U SUBOTICI", SUBOTICA

 

Govore

Mr Jasna Jovićević

Autoetnografija kao način sticanja novog znanja u rodnim studijama  

Dejan Mrkić

Subotičke preduzetnice i zanatlijke između dva svetska rata

Moderira

Dr Margareta Bašaragin

 

subota, 29. oktobar 2022.  10.30h,  Savremena galerija Subotica, Park Rajhl Ferenca 5,

Predavanja je moguće pratiti onlajn putem zum aplikacije na linku:

https://us06web.zoom.us/j/81037549341?pwd=cEdpS2tuTVdRR05mdEt2ZTJUb3VXZz09

 

Pristup predavanjima je slobodan.

 

 

Mr Jasna Jovićević , muzička umetnica, doktorantkinja na transdisciplinarnim studijama savremene umetnosti na Fakultetu za medije i komunikacije, Univerziteta Singidunum, Beograd. Zaposlena na Visokoj školi strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera u Subotici.

Dejan Mrkić, arhivista, zaposlen u Istorijskom arhivu Subotice. Autor više izložbi arhivske građe i istorijskih izvora i dokumentarnih filmova sa fokusom na Suboticu.

Dr Margareta Bašaragin, doktorirala na ACIMSI Centru za rodne studije Univerziteta u Novom Sadu, koordinatorka edukativnog programa: ŽENSKE STUDIJE U SUBOTICI, Subotica.

Finansijska podrška projekta: Rekonstrukcija ženski fond, Beograd.

Predavanja "Ženske studije u Subotici"

U okviru aletrantivnog visokoškolskog obrazovnog programa "Ženske studije u Subotici" 22. oktobra 2022. u prostoru Savremene galerije Subotica (Park Rajhla Ferenca 5) održana su dva predavanja.

Dr Zorica Mršević održala je predavanje "Žene, mir, bezbednost" o Rezoluciji Saveta bezbednosti UN a u okviru teme Mirovno delovanje žena. U Rezoluciji ne samo da se naglašava važnost ravnopravnog učešća žena i njihovog punog uključivanja u sve napore na održanju i promociji mira i bezbednosti, već se ističe potreba za njihovom većom ulogom u donošenju odluka koje se tiču sprečavanja i rešavanja konflikata.

Dr Margareta Bašaragin u predavanju "Rod u razgovoru u razredu - prilog empirijskim istraživanjima razmena nastavnica-učenici_e" u okviru teme Rodna ravnopravnost – jezik, obrazovanje, nauka iznela je rezultate empirijskog istraživanja i pokazala razlike u jezičkom ponašanju učenika i učenica međusobno i u odnosu prema nastavnici tokom časa, što potvrđuje izgradnju različitih elemenata rodnih identiteta.  

Moderirala je dr Margareta Bašaragin, koordinatorka programa.

M. Bašaragin

M. Bašaragin, M. Dokmanović, Z. Mršević, A. Pecka S. Janković